Pret Á Porter (2)
Достъпност и стил - това са двете основни концепции на бранда Pret... Още
Достъпност и стил - това са двете основни концепции на бранда Pret Á Porter. Модният вкус без елитност е модерен, а брандът доказва това всеки ден. Мисията на бранда е да бъде първата търговска дестинация в Стокхолм, която да предлага ексклузивни, шикозни и лесни за носене, и съчетаване дрехи.
Продуктовият асортимент е внимателно подбран, за да отразява ежедневния начин на живот и неговата неспирна динамика. Освен модни колекции за облекла, брандът предлага и качествени парфюми, и дезодоранти с ефирен аромат, който се носи в ритъм със забързания начин на живот на своите притежатели от цял свят.
Pret Á Porter или как да бъдем отличителни в ежедневието си
Целта на марката Pret Á Porter е да произвежда масови колекции, които са предназначени за хора, които искат удобство и стил в своето всекидневие. Тя балансира между креативността и комерсиалността по един успешен начин с достъпност и индивидуалност.
Концепцията на бранда е да комбинира стила на нововъзникващи и утвърдени дизайнери, предлагайки най-актуалните тенденции и задължителните артикули за съответния сезон, като разбира се, фигурират и класическите отличителни черти, които са фокусирани върху устойчивост и качество. Неговият ценови диапазон е изключително гъвкав поради факта, че може да бъде както масов, така и съществуващ в премиум бутиков сегмент.
Бутиковата идея се позиционира на пазара като "шик, който е лесен за носене" с нагласата, че дрехите не са само за червения килим или високата мода, а за реалния живот. Марката предлага серия от аромати, която включва както дамски парфюми, така и мъжки парфюми, като основният фокус са цитрусовите и дървесните нотки, които гарантират свежест и ефирност.
Брандът се фокусира основно върху естествени съставки, като кардамон, дъбов мъх, сандалово дърво магнолия, черен пипер, бяла фрезия и индийско орехче. Те създават усещане за градски дух, но и носталгичен допир до природата, и нейната сила.
Нежните и деликатни аромати подчертават всяка визия, а дизайнът на флаконите допълва минималистичната и модерна визия. Pret Á Porter е отличен пример за това, че високото качество може да бъде достъпно с разумен ценови диапазон и щипка приемлива комерсиалност.
Pret Á Porter - началото на една Стокхолмска визия за ежедневието
Всичко започва през 1973-та година с един бутик в Стокхолм. Основната мисия била този бутик да бъде "първата дестинация" в града, която да предлага шикозни и ексклузивни облекла, които са лесни за носене по всяко време и съчетавани по всякакъв начин.
Брандът добива успехи благодарение на масовото си разпространение отвъд пределите на града. Днес той е достъпен до много части на света, включително и у нас, предлагайки практичност и стил чрез аромати и облекла. Дългогодишната традиция вдъхва доверие и комфорт на много хора, правейки ги лоялни потребители с позитивна оценка върху качеството и визията, които им помагат да построят своята идентичност и стил.
Марката попада под влиятелното крило на бранда Coty, която разпространява нейния отличителен идидж.
Всичко на Pret Á Porter, което ще откриете в онлайн магазина ни
Ако сте почитатели на облеклата на марката Pret Á Porter, значи е време да се докоснете и до изкушаващите ароматни продукти. Pret Á Porter Original е уникален свеж аромат за жени, който излъчва блестящи нотки на цитрусови плодове и тамарини.
Неговите сърцевидни оттенъци комбинират чара на фрезията, индийското орехче и нероли. Неговата база е изтъкана от сандалово дърво и дъбов мъх. Всички парфюми на Pret Á Porter са подходящ избор за всички жени, които искат да подчертаят чувствеността си на разумна цена.
Причини да се доверите на Elinor.bg
Най-доброто качество е тук, за да бъде част от Вашето ежедневие и грижа за себе си. Разумните цени са едно важно допълнение към нашия стремеж към изграждане на доверието на голямото ни семейство от лоялни потребители.
Вземете сега Вашия любим продукт чрез онлайн поръчка от магазин за парфюми и козметика - Elinor.bg и го получете бързо, и удобно на адрес или в най-близък куриерски офис.