Профил
Любими
Кошница
Филтри
Ценови филтър
лв.
лв.
Тип
Парфюмна вода
Тоалетна вода
Деостик
Parfum
Пол
Жени
Мъже

Burberry (26)

Търсите аромат, който да бъде не само траен, но и да притежава запомнящ се... Още

Сортиране
На страница по
Подреди по

Търсите аромат, който да бъде не само траен, но и да притежава запомнящ се аромат? Искате той да бъде въплъщение на лукса? Е, попаднали сте на точното място – Burberry парфюмерия съчетава точно тези три неща!

За своята вековна история брандът е успял да се развие в производството на най-различни видове продукти – както дрехи, обувки, аксесоари, така и артикули за дома, децата, домашните любимци и т.н.


С какво Burberry е по-специален от останалите

Една от целите на компанията е да създава продукти с високо качество, които да съчетават британска традиция и модерност. По този начин брандът създава артикули, които не остаряват – те са актуални във всяка епоха и могат да се носят по всяко време.

Що се отнася до всички парфюми, компанията Burberry не пести средства и усилия – ароматите са създадени от подбрани съставки, които притежават високо качество и дълготраен мирис. Любопитното за бранда е, че както в модната си линия, така и в парфюмите си залага британски традиции и култура.

Парфюмите на марката съчетават елегантност и изисканост. Техните мъжки парфюми и дамски парфюми притежават запомнящи се аромати, които могат ефектно да подчертаят характера на всеки човек. Продуктите на Burberry пленяват обонянието дори и на най-капризните господа и дами.


Какво разказва историята на бранда Burberry

Компанията е създадена през далечната 1856 г. от Томас Бърбъри в Басингсток, Великобритания. В самото начало брандът произвежда дрехи за открито. Моментът обаче, в който се утвърждава като модна компания, е когато Томас Бърбъри произвежда иновативната тъкан габардин през 1897 г. Тази материя е лека, водоустойчива и дишаща. В наши дни тази тъкан е изключително популярна и се използва от множество брандове, създаващи дрехи.

До началото на 20-ти век компанията Burberry е популярна като създател на облекла за изследователи, пътешественици и военни. Марката е станала още по-известна около Първата световна война, когато тренчкотът става част от униформата на британските войници.

Едва през 90-те години на 20-ти век компанията започва да произвежда Burberry парфюм, който е не по малко качествен. Брандът използва плодови, цветни, дървесни и цитрусови нотки, за да създаде уникални и запомнящи се ароматни композиции както за мъже, така и за жени.


Какви парфюми Burberry можете да откриете при нас

За парфюмите на Burberry е характерно да притежават свежи нотки на флора и дървесина – тези свежи миризми са изключително характерни за британската природа. Ароматите на този бранд са подходящи както за специални поводи, така и за употреба в ежедневието.

Първият мъжки аромат на бранда е Burberry for Men, а първият дамски аромат е Burberry for Women, като и двата парфюма са лансирани през 1995 г. Тези, а и следващите ароматни продукти, които компанията създава, са създадени с голямо внимание към детайла и прецизност при подбора на дъхави нотки.

В нашата селекция от парфюми на марката Burberry можете да откриете широко разнообразие. Ние разполагаме както с нежни плодово-цветни аромати за дамите, така и с дървесно-цитрусови парфюми за господата.


Защо да се доверите на Elinor.bg

В нашия онлайн магазин за парфюми можете да откриете широко разнообразие от луксозни и нишови парфюми както за мъже, така и за жени. За нас е изключително важно да предложим на нашите клиенти устойчивост и качество – по тази причина се доверихме на марката Burberry.

Можете да закупите всеки един продукт от парфюмерийния бранд Burberry чрез поръчка в нашия онлайн магазин. Ние предлагаме бърза доставка до удобен офис на куриер, както и до личен адрес.

Естествено, ние сме наясно, че човек може да размисли – по тази причина ние предлагаме възможността за връщане и замяна на продукти. Разполагате с 30 дни, в които да решите дали искате да задържите продуктите. Гарантираме, че всички наши продукти са оригинални и с едни от най-достъпните цени на пазара.